BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

itu aku yang rasa

jangan kata keadaan yang memaksa
-bila kenyataannya kita tak pernah faham
apa itu "hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih"

January 31, 2011

Besday kau & Luahan perasaan aku

Hepi Besday Yatie!!!!


Dah tak lama nak 3 series..mungkin ko dah patut beli eye cream dan minum anlene..kah kah kah..mungkin juga dah tiba masanya untuk ko berfikir lebih agresif...dah takde masa nak pertimbangkan pemikiran subjektif atau objektif..tetapkan target..at least tahun depan ko sambut birthday sebagai seorang puteri umno mungkin..tapi kalau puteri pas pun aku tak kata apa..

Eye cream untuk penentang garis-garis kedut

Di kala usia masuk suku abad ni, kita berdiskusi secara serius nak?? kah kah kah...aku tau, ko mesti ada starategi tersembunyi dalam mencari kerja tu kan..Aku syak dalam diam-diam ko dah apply kerja kat Dubai..Hahahaha..Apa pun usaha ko, aku harap ko usaha la sungguh-sungguh..Beranikan diri mencuba nasib kat tempat orang..Kita kan dah besar..Mana lah tau rezeki ko kat Penang..Boleh kita wat trip jelajah ke Penang plak lepas ni..Hehehe..

Sesi aduan rakyat

Aku hangin je dengan soft yang pemurah tak bertempat ni..Dah macam bank rakyat aku tengok..sume nak pinjam duit kat dia..Dia pulak main bagi je..Dengan alasan, kalau kita tolong orang, nanti kita di murahkan rezeki..Pfff!!! Bila aku bising, dia cakap aku kedekut..Hangin nya aku!!!

Dah kalau orang yang sama pinjam duit 3ratus setiap bulan, sapa leh sabar beb!! memang la beliau bayar balik..tapi nanti dia jadikan soft tu tempat bergantung harap pulak..bila takde duit je cari soft..bila takde duit je cari soft..ko ingat dia tu bank rakyat?? oh pelis..tu baru sorang..belum citer yang orang orang lain lagi..Biarlah orang nak cakap aku kedekut ke apa..tapi kitorang ni nak kawin..banyak duit nak pakai..Dia save duit bukan untuk bukak kaunter pinjaman wang..Masyarakat ni pulak, sekali orang bagi pinjam, dia pun terus nak pinjam lagi tiap-tiap bulan..watdehel!!

p/s:Sebagai langkah drastik..aku amik balik sume kad bank dia..duit makan aku bagi 5 ringgit sehari..demn! kalau la aku boleh buat macam tu..

0 comments: