BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

itu aku yang rasa

jangan kata keadaan yang memaksa
-bila kenyataannya kita tak pernah faham
apa itu "hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih"

January 4, 2011

Rambu Ramba Rambu Ramba



Aku tertunggu-tunggu orang buat entry pasal trip ke Kelate..tapi takde..aku kuciwa..Huh!!!!

Result dah keluar

Gigil kepala lutut aku time nak check result tadi..Maklum la..syarat lulus kan 3.0...aku pulak masa exam hari tu dok berjoli je..mood study takde lansung..yang ada mood nak menikoh je..kah kah kah..gatal tak sedar diri..Hati berdebar debar nak click butang 'check result'..Hadoiii...Member-member pulak dah sibuk mesej tanya result..mencabar minda betul..

Alhamdulillah..aku lulus jugak...kah kah kah..dalam joli-joli aku, tuhan masih nak aku sambung belajar..heheheh..terus sengeh sampai telinga..masa tu, bos nak suruh aku tengok site atas gunung pun, aku buat..kah kah kah

Persiapan k.a.w.i.n

Dah tempah kad..tu pun masa pergi karnival pengantin 2011 hari tu..kad aku sangat environmental..macam kertas kitar semula..kah kah kah...ala, kad je pun..dari habis duit kat kad, baik aku habis duit kat honeymoon..kah kah kah..miang binti gatal


Ada persembahan lagu "kalau berpacaran" masa karnival tu..Jenuh kitorang panggil nama pakcik suhaimi tapi dia takde pandang pun..last2, masa kitorang tengah makan cendol tepi jalan, pakcik suhaimi lalu..aku babai dia tapi sof terus hulur tangan nak salam..fullamak..gerenti lepas ni makan pakai tangan kiri..simpan bau..


Semalam masa mengulor pergi tesco, jumpa lollipop ni..sangat menuntun nafsu serakah..


Besor kan?? ini saiz 90gm..harga RM3.90..

p/s: Weekend ni dah start kelas..dating tolak tepi..darah manis memang macam ni..kah kah kah

0 comments: