BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

itu aku yang rasa

jangan kata keadaan yang memaksa
-bila kenyataannya kita tak pernah faham
apa itu "hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih"

March 1, 2011

101 days to go!

Ecececehh..menghitung hari nampak...kah kah kah..


Jangan tanya pasal persiapan kawin..yang itu kita skip dulu..Sekarang aku tengah rancak survey rumah..dan jugak perabot IKEA..kah kah kah..woi2..ini sudah melampau..belum halal lagi dah sibuk nak cari rumah..G.A.T.A.L..

Mengapakah barang IKEA ni sungguh berhantu..bila tengok katalog rasa macam kena beli semuaaa!!!! Hahahaha..aku takde perkahwinan impian..tapi kalau rumah impian aku ada..Sebab tu la barang2 kawin semua aku bantai je..ikut je la nak buat macam mana pun..tapi kalau rumahhh..memang kena pikir betul-betul.

Disebabkan sof tu busy nak mampus, selalu keluar daerah gitu..so, wajiblah rumah itu nanti ada pak guard..demn, bukan maksudnya aku nak tido dengan pak guard..tapi safety first omputih kabor..Dan rasa-rasanya tempat pilihan adalah area Shah Alam..easy access..chewah..

Beberapa perkara selepas perkahwinan pun aku dah tanya sof awal-awal..bukan nya apa..kena la tanya dulu..nanti takde lah lidah tergigit ke apa..eh?? hahaha..aku dah tanya, selepas berkahwin, boleh tak kalau aku nak meroyan denngan member sampai tak balik rumah...hahaha..gler punya bini..maksud aku, kalau tetiba aku nak melancong ke..chewah..mana tak nya, tiket perlancongan aku dah beli sebelum kawin..tiba-tiba lepas kawin dia tak bagi pergi, kan haru!!!

Yeay!! secara indirect aku dah dapat keizinan untuk meroyan..aku paksa dia setuju..sekurang2nya nanti kalau aku betul2 nak mintak permission pergi melancong, aku boleh ungkit yang dia dah setuju sebelum kawin dulu..hebat tak persediaan aku??kah kah kah..ni lah akibat kalau belum puas enjoy dah nak kawin.

p/s: raya tahun ni balik mana la agak nya ek?

0 comments: