BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

itu aku yang rasa

jangan kata keadaan yang memaksa
-bila kenyataannya kita tak pernah faham
apa itu "hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih"

November 24, 2010

Baby, i like it!!

Musim peperiksaan..

Ya, aku tengah final exam sekarang...Walaupun tak nampak macam nak final pun..Orang pergi study group aku pergi Desa Waterpark..macam biasa, bajet genius..

Kadang-kadang aku insaf jugak..bila pikir yang syarat lulus adalah 65 ke atas..pendek kata, kalau kau dapat B- kau gagal..Kau gagal, kau kena repeat...Kau repeat, ko kena keluar duit lagi..Owhhh!!!

Dahla banyak nak mampus nota ni..nota suri..dah banyak aku baca tapi tak habis-habis jugak..melampau betul nota nih! nak je aku rebus buat air...Aku malas betul kalau bab membaca ni..Aku rela calculation..mungkin sebab masa degree byk buat calculation je, so dah terbawa-bawa gitu..membaca ni memerlukan semangat juang yang tinggi..aku pulak jenis lalang gitu..Baru nak bukak notes, sof pulak umpan cerita harry potter..Harus aku tutup buku serta merta!

Rumah aku ni pulak ala-ala angker gitu kan..Bila aku stay up..macam terasa-rasa ada orang teman aku gitu..nak mampus..Kalau yang 'teman' tu muka macam aaron aziz takpe..

See...banyak dugaan aku bila nak study ni..chewahhh..sebab tu kebanyakan masa aku di habiskan di bawah selimut gitu..macam biasalah, bajet genius..Kawan-kawan, doakan aku..Kalau aku dean list aku belanja korang cendol mamak..Gitu kann...

p/s: Plan lepas exam dah bersusun ni..hehehehe

0 comments: