BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

itu aku yang rasa

jangan kata keadaan yang memaksa
-bila kenyataannya kita tak pernah faham
apa itu "hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih"

November 26, 2010

~Jiwa yg Vibrate~

Auwww!!! Gatalnya tajuk entry..Kah kah kah..Tak sedar diri nak exam..masih jugak nak meroyan - royan di blog sambil google benda yang TAK PATUT..deim u!

Ehem..aku sebenarnya gabra bin nebes nak bgtau orang tua pasal perkabaran yang gatal tapi mengujakan tu..kah kah kah..poyoness..sof dah bgtau mak dia..via phone je gitu...memg rock!! aku kalau boleh nak bgtau eye to eye..boleh share the joy omputih cakap..kah kah kah..

Tapi, aku takde ayat yang sedap untuk disusunkan..bagaimana ya?? adakah dengan:

1)"mama, nina dah ready, seru dah sampai, nina nak kawen." intonasi nya tegas

2)"mama, preparelah apa yg patut..ada orang berhajat kan bunga di taman" intonasi nya malu2

3)"mama, tiba lah masa nina menikah" intonasinya serius

Oh, sungguh buntu..sungguh malu juga..Lepas exam maybe aku akan balik temerloh untuk bawak perkhabaran sambil nak tempah baju tunang..Tapi, hati macam dah di garu-garu suruh bagitau sekarang..Oh, kau memg gatal campur tak malu!

Okeh, nak sambung baca buku..T_____T

p/s: Bit dissappointed when some of my friend can't feel the same joy as i felt..

0 comments: