BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

itu aku yang rasa

jangan kata keadaan yang memaksa
-bila kenyataannya kita tak pernah faham
apa itu "hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih"

November 27, 2010

~~dlm hati ada taman

Bila ada yg terkecil hati....hati aku otomatik berbaur xsudah2....sampai kan kena bgtau hati "xde papelah....ko prasan lebih je tu".....tapi masih berbaur xsudah2.....ini mungkin kali kedua. 1st time mase kat uni**s.....smpai aku rase sgt2 f***ing bad !! ramai yg dah tau kot..kecuali silent reader--->ade ke pon......sesungguhnya aku frust jugak, sbb salah aku kot. patotnye aku diam, diam xsemestinya xpeduli....alahai berbaur lagik !!.....tapi dah terlanjur aku malu nk face 2 face....baek aku bgtau ape yg terbuku.....dapat gak tambah entry.

sorry fren kalo ko kecik ati n rase aku x excited.........macam aku kate kan.....aku maseh trauma ngan kes BBB agung ari tu......sbbnye :

1) 1st time aku berhadapan dgn situasi "WAT U GIVE U GET BACK".........okeh mmg tensen tapi aku xcukup cool kot nk let go bahawa aku di BBB....sebabnye :
1.1) sblm tu hanya aku yg tahu "plan monyet"-->ala2 cinta monyet ttg perkara tersebut awal2 tahun ari tu....sory dah terbocor...xpe kan??
1.2) sbb mcm sgt logik....my fren pon da kapel lame......musim org sume berebot2 nk kawen.

2) sbb aku punye rase excited dah dilaburkan mase BBB tu......aku sampai google2 baju kawen yg cantek2 utk my fren...aku penah save tapi da delete sbulan lepas BBB kot, sbb kalo simpan lame2 nnt out of date trend kaen organza gtu.....aku ingat lagi my fren nk slendang organza =((

3) aku dah penah survey2 cadar bilik pengantin yg slesa+cantek+ x gatal2 utk my fren.....jugak sblm aku tau aku di BBB........sampai ke bilik2 aku plan kan.....macam xpatot tapi best sbb die my fren n aku rase mcm taste die pon same ngan aku....aku rase la......xsame pon at least dia akan stuju yg kaen satin mesti gatal2.

4) aku sampai bgtau mak aku sblm aku tau aku di BBB.....walopon korang rase xpatot....tapi ko kan my fren....aku mesti lah excited smpai bgtau mak aku.....aku rase bersalah jugak mak aku di BBB skali sbb aku, sbb mak aku pon mcm excited lepas tau tu, die boleh pulak tnye2 aku bile pulak....walopon aku rase die bergurau tapi mak kan, ape lah yg kite tau die pikir........mak aku xtau aku ade penyakit suke BBB org. aku buat kalo boring dan atas permintaan, mmg xblh tahan2....sorry.

5) aku jugak dah terbayang2 geng budak2 tolang kecik ati kalo my fren diamkan majlis tunang die@xjemput...tau2 dah ade gambo.....tapi kite kan ego.....xpe kot xjemput......ni yg aku pikir sblm aku tau aku di BBB la...ye2 aku tau mcm ntah pape....tapi aku kuat brangan...nk gone kan.

bila bende sebesar itu di BBB kan sesungguhnye aku trauma......rase excited tu dah aku laburkan sebanyak-banyaknye mase tu......sampai aku xterlintas langsung aku di BBB....korang boleh faham x ape yg aku rase......sorry kalo pernyataan ni buat aku x COOL langsung.....tapi bak crite dongeng dulu2......"si pengembala kambing yg suke menipu org kampung yg kambing die nk kene makan dek rimau, bile org kg dtg nk tolong....die mati2 gelakkan org kg yg di BBB tu....bile rimau btol2 dtg nk makan kambing die.....die jerit mtk tlg....sekor pon org kg xdtg tolong"......org kg tu trauma mcm aku skrg la =((

sorry kalo aku terbawak2......aku keletihan bekerja di saat aku dpt perkhabaran gembira itu....sampai aku xblh nk tgok sume bende pd side positif........aku harap aku xtrauma dah...sbb aku dah plan nk beli hadiah ape.....pelengkap kpd hadiah ko bal =))

sorry--->walopon mcm senang2 je aku mtk sorry tapi ni je lah aku mampu sbb ko 1 of my fren.




0 comments: