BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

itu aku yang rasa

jangan kata keadaan yang memaksa
-bila kenyataannya kita tak pernah faham
apa itu "hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih"

December 2, 2010

Sengeh sampai telinga..HUH!!!

Sudah merasa sedikit lega selepas berdiskusi bersama BFF malam semalam..semakin nampak hala tuju peristiwa mendatang ni..Juga sudah menghantar email kepada pihak-pihak yang berpatutan..Jadual pun dah susun..Payah sebenarnya bila masuk bab nak menyusun jadual ni..Kursus kahwin, HIV test, jumpa tukang jahit..owhhh..takpe, yang penting plan tu ada..

Sebenarnya di saat ni aku masih terkebil-kebil dan tak percaya yang aku nak jadi bini orang dah..sumpah tak percaya..keputusan yang di ambil sangat drastik..rasa macam nak pitam pun ada..walaupun aku dah kawan dengan si dia (ehem) lama..tapi masih tak percaya yang dia lah yg akan jadi laki aku..Puii!!! Geli ayat nih!

Sangat nebes sebenarnya..sangat-sangat nebes..aku tak dapat nak bayangkan apa akan jadi hari tu..aku cuma berharap aku sempat settlekan semua sebelum tarikh tu..aku juga harap komitmen yang tinggi dari kawan-kawan aku..maklum lah, aku ni lemah dan tak berdaya..chewahh..dan aku sangat peduli dengan pandangan kawan-kawan aku gitu..

Kalau pk secara menyeluruh..memang banyak benda tak gerak lagi nih..aduhhh!!! aku stress!


p/s: Test hujung minggu ni aku tak study satu habuk pun..dah la ada dua test..pfff!!!

2 comments:

gg said...

wahhhh a'a..patut belaja wat kek sakan yer..keh3

:dominasituasi: said...

kah kah kah..mana ada..aku di lamar selepas buat kek tu..