BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

itu aku yang rasa

jangan kata keadaan yang memaksa
-bila kenyataannya kita tak pernah faham
apa itu "hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih"

December 6, 2010

Cerita random

Sesungguhnya aku dalam mood nak bercerita..Tapi kawan2 aku jauh di mata dekat di hati..Sob..Sob..Banyak benda dalam kepala yang nak di luahkan..tu belum kira dalam hati, pun sama banyak cerita..Huh!

Pasal test minggu lepas,

sesungguhnya aku akan fail 2 paper..Huh!! macam sedih tapi air mata taknak keluar..aku memang tak boleh jawab test tu..sebab? aku tak study!! sangat hampeh..terasa diri macam buih-buih di lautan..tidak berguna gitu..Sedih..

Aku memang jenis tak study beriya..tapi test minggu lepas aku tak study lansung!!..at least kalau aku baca sikit, ada lah jugak point nak goreng..kenapa aku tak study? ringkas je, malas dan takde mood serta takde masa..Malas yang amat nak study, pukul 8 lebih je aku dah tido..kalau tak tido aku maen intenet..tu je la kerjanya..

Semalam, test tu ada 4 soalan..satu soalan 25 markah..essay ye kawan-kawan..dia bagi 6 soalan dan dia suruh pilih empat..aku dengan bijak pandai nya pilih tajuk2 yang best je untuk study..alkisahnya semalam, bila aku bukak je soalan test..satu soalan je yang aku baca tu keluar!!! pergghh..separuh markah pun aku takkan dapat macam ni..aku terus letak kepala atas meja..tanda protes.

Pasal k.a.h.w.i.n

aku tensen bab ni..sof selamber ya ya je..sumer dia serah bulat-bulat kat aku..kenduri kat johor dia serah bulat-bulat kat mak dia..tugas dia hanya keluarkan arahan dan cakap "ok"..tensen mak!!! tapi aku tetap buat-buat cool..konon-konon aku pun xkisah sangat la pasal wedding ni..oh, sungguh cacat..

Dalam majlis yang lagi 6 bulan ni, apa pun tak siap lagi..konon-konon dah ada target pelamin, orang tu tak buat outstation plak..nak cari yang berkenan di hati dah la payah..aku taknak la yg retro sangat..haishhh..payah bebenor..aku takde impian perkahwinan sebenarnya..xe pun aku berangan-angan nak majlis tu macam mana..so totally takde idea..sof cakap, dia nak reka pelamin..jadah..makan pun sambil berlari ada hati nak reka pelamin..

Aku tak sabar nak jumpa kawan aku..moga-moga ada sinar lepas jumpa diorang..demn! ayat geli

p/s: bengang betul duduk rumah angker ni!

0 comments: