BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

itu aku yang rasa

jangan kata keadaan yang memaksa
-bila kenyataannya kita tak pernah faham
apa itu "hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih"

December 13, 2010

Yeay!!!!

Mood sangat berbunga..bunga..bunga...

Tak sabar nak tunggu trip bersama BFF ke jajahan Kelantan..Walaupun duit takde, tapi..takpe, sugar daddy ada duit..kot..Kah Kah Kah..Aku sekarang tengah menghitung hari..kira zaman cross cross kalender omputih cakap..

Sekarang pun, aku dah berlapang dada...hala tuju tu dah semakin jelas..semakin tau nak buat apa..list pun semakin tersusun..dah bergerak selangkah demi selangkah..chewahhh..yang penting sebelum tahun depan, aku mesti dah kena booking pelamin, dan fotographer..Baju nikah pun mesti dah tempah..YAHOO!!!

Sekarang pulak nak kena cari baju tema family..mesti cari awal gak tu..nanti tak sempat plak nak siap..baju mama, babah, adik beradik, mak ngah, teng, ode, angah, wan, yaya, nab..fuh!! macam banyak la pulek kan..takpe2..tema tu penting..rasa macam nak bawak mama datang KL pun ada gak..biar dia pilih baju dia nak..huh!! excited2..

p/s: kaler tema aku memg susah

0 comments: