BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

itu aku yang rasa

jangan kata keadaan yang memaksa
-bila kenyataannya kita tak pernah faham
apa itu "hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih"

January 11, 2011

Hormon Perempuan

Entry ni memerlukan pemikiran tahap tinggi..Sape-sape yang belum baligh mungkin tak paham..

2,3 hari ni aku rasa rimas..rimas yang sangat...rasa menyampah pun ada...rasa nak baling semua barang dalam bilik..tapi bila pikir yang aku jugak yang kena kemas nanti, aku tak jadi baling barang..aku tido.

Betul ke bila nak kawen tu kita tengah berdarah manis? Masa tu la banyak sangat dugaan melanda..Masalahnya, aku dengan sof ni memang selalu sangat gaduh..darah manis ke, tawar ke, masin ke, selamber ya ya je gaduh..

Isu kali ni, kitorang masing-masing busy..sof tu memang busy...jadual dia penuh..dia dah la buat part time malam-malam...siang pulak kerja dia busy..sekarang dia kena handle projek kat port dickson...dalam seminggu, 3,4 kali gak dia ulang alik ke sana..tu belum kira projek yg dia jaga dalam lembah klang ni..fuhhh..boss dia pun satu hal, cari la assistant untuk budak tu..apa ko ingat dia ironman ke boleh buat semua kerja..(okeh, saja nak buat selingan oren ironman)

Aku tak kisah pun kalo weekday dia busy..adat la tu kan...sebab dia slalu je call..lepas meeting dia call, on the way balik dia call, lunch hour pun call....tapi bila ke'busy'an tu dah berjangkit ke weekend, aku mula hangin satu badan..time aku nak dating, time tu la dia kena pergi sini sana...aku dah la bosan duduk kat bandaraya kundang ni...aku tengok dinding, dinding tengok aku..mati kutu mati!

Last-last aku fade up..aku buat bodoh je..malas aku nak ajak dating..ego kan..sekali ajak orang tak nak, lain kali jangan harap nak ajak lagi..aku malas call, jawab call pun malas...balas sms apa tah lagi...msn ke ym ke aku takde layan...aku fade up!!!!!!!!!! aku lancarkan perang dingin..

Betul-betul punya fade up ni...tapi kalau dia datang rawang bawak donut big apple mungkin aku cair..kah kah kah


p/s: hormon perempuan menyerang aku

0 comments: