BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

itu aku yang rasa

jangan kata keadaan yang memaksa
-bila kenyataannya kita tak pernah faham
apa itu "hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih"

January 7, 2011

Perempuan boros = gedik



Yeay! ceh, belum start entry dah cakap yeay..gediks!

Ahad ni kelas da start..perasaan bercampur baur..chewah..hepi sebab boleh jumpa geng-geng dalam kelas yg memg best nak mampus..tak hepi sebab kena study..demn...

Semenjak umur meningkat ni..mata pun macam nampak tak nampak je..dulu masa matrik, aku pakai lense..tapi susah bebenor nak jaga..kena pulak orang yg suka bangun lewat macam aku ni..takkan nak pakai lense sambil bawak kereta..ada jugak yang pakai lense kat lubang hidong kang..

So, masa degree aku dah pakai spek..tapi pakai so-so je..sebab sof cakap aku tak cantik pakai spek..chewahhh..bila tak pakai je terus cun..kah kah kah..ceh, rambut macam buntut ayam, ada hati nak perasan cun..

Tapi, atas sebab-sebab rabun dan nak bergaya cool itu tadi, aku pergi la buat spek baru..spek lama tu dah senget benget..dah 4 tahun kot aku pakai..dah cedera parah dah spek tu..jatuh motor pernah, kena duduk pernah, kena campak pun pernah..tapi ni pun kira ok..spek first aku dulu pernah jatuh dalam laut..nasib baik jumba balik..kah kah kah..

Aku nak beli spek ugly betty, tapi bila try..muka aku lagi hudoh dari ugly betty..tak seswai nyah..so aku beli yg ni..design dia panjang sket


Abaikan rambut perempuan yang macam buntut ayam tu..Amacam? ada rupa cikgu disiplin tak?? kah kah kah

p/s: sof membebel 20 harakat bila aku cakap harga spek ni..org tua memg macam tu

1 comments:

Anonymous said...

lawo2 !!
tapi jgn pakai slalu
mmg nerd...............
ugly betty punye kaler merah nyahh
season baru la tapinye....
p/s: aku rase nak rompak lan....xpon aku nk try contact die la, risik2 die beli kat mane, kot2 uptown

....yatie